Facebook Roll

Østfyns Softball Klub - Oysters

Træningstider 2019: Seniortræning (M/K): Mandag og Onsdag kl. 18.30-20.30 Juniortræning (M/K): mandag og onsdag kl. 17-18.30 Amerikansk Rundbold (M/K): Mandag kl. 17-18:30
Østfyns Softball Klub - Oysters
Østfyns Softball Klub - Oysters
Sommercamp
Østfyns Softball Klub - Oysters
Så er vi klar til Sommercamp for 30+ unger i morgen og de næste par dage, det bliver så godt, massere af træning og socialt samværd 😊🥎🥎🥎👏 #softball #sommercamp #nyborg #østfynssoftballklub #odensegiants
Østfyns Softball Klub - Oysters
Østfyns Softball Klub - Oysters
Østfyns Softball Klub - Oysters
This is the BEST baseball commercial ever 😂

via Values.com
Østfyns Softball Klub - Oysters
Ultimate Baseball Training
This is the BEST baseball commercial ever 😂 via Values.com
Østfyns Softball Klub - Oysters
Østfyns Softball Klub - Oysters
Så er vi igang igen 🥎👏 Her ses nogle af vores skønne u15 piger på græs, de fik trænet indfield, som er kaste, gribe og fielding teknikker 😁 Massere af gensynsglæde på god afstand. Oysters Softballklub overholder alle retningslinjer, så vi trygt kan spille softball - Amerikansk rundbold - sammen i det fri.
Psst. Vi har et par ledige pladser på vores u12 og u15 hold, hvis du savner holdsport i det fri 😊 Kontakt os endelig, hvis du er nysgerrig eller har lyst til at prøve kræfter med sporten
Østfyns Softball Klub - Oysters
Østfyns Softball Klub - Oysters
Kære Alle - Oysters går på græs 🙂
Danmarks Idrætsforbund har meddelt, at de justerer deres anbefalinger. Der er grønt lys for at igangsætte udendørsaktiviteter uden kropskontakt under hensyntagen til myndighedernes generelle anbefalinger. I dag kom tilladelsen ligeledes fra kommunen.

Bestyrelsen har evalueret situationen, og vi har udarbejdet følgende retningslinjer, som skal følges:

• Softball åbnes for træning, men ikke kampe.
• Kun trænerne henter udstyr fra redskabsrummet.
• Alle møder omklædte hjemmefra. Tidligst 5 minutter før træning – ingen åbne omklædningsrum.
• Alle tager hjem umiddelbart efter endt træning.
• Før og efter træning sprittes eller vaskes der hænder. (Sæbe/vand eller sprit er tilgængeligt i klubben).
• Træningen organiseres således, at det samlede antal af spillere og trænere maksimalt er 10.
• Trænerne tager højde for 2m afstand imellem spillerne under hver træning.
• Spillerne skal så vidt muligt benytte sig af personligt udstyr: bat/handske, hjelm mm.
• Lånehandsker tages med hjem og er personlige i den kommende periode.
• Alt udstyr, der deles sprittes af efter endt brug (bolde, hjelme, bats etc.) – spray flasker med sprit er tilgængeligt ved banen.
• Spillere/trænere skal holde sig hjemme, hvis man er sløj og/eller har de mindste symptomer.

Vi anbefaler ligeledes at personlig drikkedunk medbringes, samt at man ikke låner hinandens udstyr.

Træningen starter mandag den 27/4-2020

• Juniorer mandag og onsdag fra kl. 17 – 18.15
o Hvis det samlede antal overstiger 10 inkl. trænerne så deles u12 og u15 op.
o I så fald træner u15 på diamanten og u12 træner på boldbanen bagved

• Seniorer mandag og onsdag kl. 18.30 – 20.00